Firma Rehberi Kataloğu
Online Katalog | Ana Sayfam Yap | Favorilerime Ekle | Tavsiye Et | Şirketimi Ekle | Sıkça Sorulan Sorular | İletişim
ÜYE GİRİŞİ ÜYELİK
SON KATILAN FİRMALAR
FLORAKİM KİMYA TEMİZLİK ÜRÜNLERİ
SAPHİR HOTEL
ADMİN HABER
ADMİN2

GALERİ KRİSTAL YENİLİKLERLE FARK YARATIYOR

| İstanbul | 02.08.2016 11:25:02 |
Turizm sektörüne sunduğu hizmette yıllardır yatırımcılarının maliyet ekonomisini dikkate alan Galeri Kristal, İstanbul Kasımpaşa’daki showroomu’nu müşteri portföyünün ihtiyaç ve beklentilerine göre yeniden tasarladı. Alt katta yerli ürün, üst katta ithal ürün gamının sergilendiği showroom’da yatırımcıların doğru marka ve ürün karmalarını bir arada görebilmesi hedefleniyor.



Galeri Kristal, endüstriyel ekipman temininden açık büfe ekipmanlarına, sofra aksesuvarlarından çatal-bıçak-kaşık setlerine kadar bir tesisin her ihtiyacına cevap veren bir firma olarak öne çıkıyor. Turizm sektöründe 60 yıllık geçmişe sahip olan Galeri Kristal, bugüne kadar yaptığı yatırımları, üretimdeki kapasite arttırımı, trend takipçiliği, sıra dışı ürün temini, yüksek stok kapasitesi ve tecrübesiyle sektörün öncüleri arasında yer alıyor. Galeri Kristal Marmara Bölge Müdürü Serhat Önlem ile firmanın İstanbul Kasımpaşa şubesindeki yenilenen showroom’unu, 2015 yılı çalışmalarını ve 2016 yılı hedeflerini konuştuk.

Galeri Kristal için 2015 yılı nasıl bir yıldı? Hedeflerinize ulaştınız mı?
Turizmde Horeca sektörünün ihtiyaç analizlerini en iyi yapabilen, sektör profesyonellerinin ve yatırımcıların kendilerini güvende hissetmelerine yetecek kadar seçkin referansa sahip Galeri Kristal, her yıl bir önceki yıla oranla başarı grafiğini yükseltme hedefiyle çalışmalarını sürdürüyor. 60 yıldır aynı ilkelilikte ilerleyen ve misyonu başarmak olan bir oluşumun da bugün geldiği noktadaki gücü, göz ardı edilemez bir duruş olarak izlenebiliyor. Genel anlamda 2015 yılı değerlendirildiğinde, piyasa ve sektör olarak her ne kadar beklentileri karşılamayan bir yıl olsa da Galeri Kristal hedeflenen 2015 rakamlarına ulaştı. Bu hedefe ulaşılmasındaki en ciddi etken, yeni pazarlar oldu. Çünkü, yeni pazarların koşulları çok daha karlı ve avantajlı. Merkezi Antalya’da bulunan firmamızın iç pazar gücü zaten oldukça kuvvetli. Yurtdışı operasyonlarla ilgili güçlü bağlantılara sahip olmanın yanı sıra bunu yeni satış alanlarıyla birleştirerek hedeflere ulaşılabildi. Bu da Galeri Kristal’in, hem ülkemizde hem de dünya turizm pazarında artan bir potansiyelle yoluna devam ettiğinin bir göstergesi.

2015 yılında nasıl yenilikler yaptınız ve nasıl projelerde yer aldınız? Ürün gamınızdaki yenilikler ne oldu?

2015 sezonunda hem ulusal ve uluslararası beş yıldızlı tesislerle hem de butik tesislerle çalışmalar gerçekleştirdik. Ürün bazında da güzel gelişmeler yaşandı. Özellikle geniş bir yelpazeye sahip olan Sambonet, Rosenthal ve Steelite’ın ürün gruplarında çok iyi satış rakamları yakaladık. Steelite’ın bazı ürünleri öne çıktı ve yeni porselen çeşitleri geldi. Alman porselen markası Rosenthal’in yeni Mesh serisi ürün satışlarımıza ivme kazandırdı. Sonuç olarak 2015, Galeri Kristal’in 60 yıllık tecrübesini taçlandıran son derece verimli bir süre olarak değerlendiriliyor. 

2016 yılında ne tür plan ve hedefleriniz olacak?
Sektörel anlamda stok kapasitesi en fazla ve en büyük showroom’a sahip olan Galeri Kristal’in, Horeca sektörünün ihtiyaç duyabileceği her detayı tek çatı altından karşılaması, yatırımcıların ve sektör temsilcilerinin tercihinde en temel etken oluyor. Yurtiçi ve yurtdışı ürün tedarik hızının maksimumda olabilmesine artı olarak hizmet kalitesinin mutlak memnuniyet odaklı olması da bu etkene katma değer olarak gösteriliyor. Dolayısıyla her yeni yılda olduğu gibi 2016 yılı

da yeni ürün çeşitleri ve açılımlarla sektörel faaliyetlerin genişleyeceği bir yıl olacak. Bu nedenle daha da sıkı bir çalışma temposuna giriliyor. Ek olarak, 2016 için VilleroyBoch ve bir başka markayla iki yeni distribütörlük anlaşması yapıldı. Bu anlamda, yatırımcılarıyla beraber yine kazanç ve kar odaklı, ince eleyip sık dokunan bir sezon olacak. İç pazarda daha sıkı projeleri takip edecek olan Galeri Kristal’in, son derece dinamik ve trend yaratan bir firma olarak, güçlü bir yol haritası belirlediğine de söyleyebiliriz.

www.galerikristal.com.tr

Boyut Yayın Grubu
©1996 - BOYUT YAYIN GRUBU | Site Kullanım Koşulları
Koza Plaza A26 Tekstilkent 34235 Esenler - İstanbul Tel: +90 212 413 33 33 (pbx) Faks: +90 212 413 33 34
info@boyut.com.tr | industryguideinfo@boyut.com.tr
Adınız Soyadınız :  
E-Mail Adresiniz :    
Alıcının Ad Soyadı :  
Alıcının E-mail Adresi :    
Mesajınız :  
En fazla 300 karakter