Firma Rehberi Kataloğu
Online Katalog | Ana Sayfam Yap | Favorilerime Ekle | Tavsiye Et | Şirketimi Ekle | Sıkça Sorulan Sorular | İletişim
ÜYE GİRİŞİ ÜYELİK
SON KATILAN FİRMALAR
FLORAKİM KİMYA TEMİZLİK ÜRÜNLERİ
SAPHİR HOTEL
ADMİN HABER
ADMİN2

LE CREUSET, 70 ÜLKEDE 296 MAĞAZADA

| İstanbul | 29.02.2016 16:01:04 |

Foto-Galeri için resime tıklayın.
Pişirme gereçlerini zanaatkar yaklaşımıyla ve ustalıkla üreten Le Creuset, bugün 70 ülkede 296 mağazasıyla bir dünya markası. Dünyaca ünlü şeflerin ve otoritelerin tercih ettiği marka, şimdi de mağazalarını Türkiye’ye taşıdı. Le Creuset Küresel Bölge Direktörü Simonvan Zuydam, “Türkiye’de şimdi ise kendi mağazamız ve yerli ekibimizle ürün hizmetini, çeşitliliğini, renk ve marka hissiyatını müşteriye daha iyi taşıyabileceğiz. Özellikle İstanbul’da yatırımlarımız sürdüreceğiz” diyor.




LeCreuset, 1925 yılında Kuzey Fransa’nın Fresnoy-le-Grandkasabasında bir emaye uzmanının ve bir döküm uzmanının,porselen emaye kaplanmış üstün kaliteli döküm demir pişirmegereçleri üretmek için bir araya gelmesiyle kuruluyor.Tencerelerin ve hayatın renksiz ve gri olduğu bir dönemde bu ikiuzman tarafından açılan dökümhanede üretilen renkli emaye dökümdemir tencereler, adeta devrim niteliğinde ürünler olarak sesgetiriyor. Uygulanan ilk renk, erimiş döküm demirin canlıtonlarından esinlenilen parlak ‘volkanik’ turuncu rengi oluyor.


Pişirmegereçlerini zanaatkar yaklaşımıyla ve ustalıkla üreten LeCreuset, bugün 70 ülkede 296 mağazasıyla bir dünya markası.Dünyaca ünlü şeflerin ve otoritelerin tercih ettiği marka, şimdide mağazalarını Türkiye’ye taşıdı. 2015’in Ekim ayındaPalladium Alışveriş Merkezi’nde ve Kasım ayında City’sNişantaşı’nda açtıkları iki mağazasında müşterileriniağırlamaya başladı. 90’ıncı yılını global bir kampanyaylakutlayan Le Creuset’in hikayesini ve Türkiye operasyonunu LeCreuset Küresel Bölge Direktörü Simon van Zuydam ve Türkiye veDubai Ticaret Müdürü Maya Çelik ile konuştuk.


Kalitesive trend takibiyle dünyada lider

SimonvanZuydam, markasının hikayesini kısaca şöyle anlatıyor: “LeCreuset, adınıdemirin içinde eritildiği büyük taş potadan alıyor. Marka, 1925yılında Kuzey Fransa’da Fresnoy-le-Grand kasabasında ikiBelçikalı tarafından kuruldu. Kurulduğunda özgün tasarımlıilk yuvarlak cocotte tencere piyasaya sürülüyor ve o gündenbugüne dek Fransa’da üretim yapılıyor. 1988 yılında LeCreuset’in şimdiki sahibi olan Paul van Zuydam markayı satınalıyor. Bu satın alma, markanın dönüm noktası oldu. Paul vanZuydam, markaya çok büyük yatırımlar yaptı. 1988 yılında LeCreuset sadece üç ülkede satılıyordu. Amerika, İngiltere veFransa’da…Paul van Zuydam, markanın potansiyelini gördü, onabir duygusallık kattı ve renklerin çok önemli olduğunu gördü.Paul kendi vizyonunu katarak markanın hem kalite standartlarınıçok yükseltti hem de görsel olarak geliştirdi. Bugün dökümdemirde hem kalitemiz hem de trend takibimizle dünyada lideriz.”


RengiyleKateMoss’a ilham verdi

LeCreuset, renk konusunda öncü bir marka. Renklerle kendi stiliniyaratmayı sevenlere hitap eden Le Creuset, dünyada renk konusundakiotorite firmalar ve danışmanlarla işbirliği yapıyor. Modayıyakından takip eden marka, yıllar sonranın trend rengini bilebugünden belirliyor ve koleksiyonlarını hazırlamaya başlıyor.Simonvan Zuydam, “Geçtiğimiz yıl lansmanını yaptığımız ‘cassis’isimli mor renkli ürünümüzün ardından Kate Moss, aynı renkelbiseyle catwalk yürüyüşü yapmıştı. Bizimiçin renkler çok önemli. Dört renkle başlayan yolculuğumuzbugün 45 renkle sürüyor. Dünya çapında en iyi satan beşrengimiz var ama hep destekleyen renkler olması lazım. Kalite bizimiçin tabii ilk sırada ama tüketicinin heyecanını da korumamızgerekiyor. Her yıl, trende uygun bir renk çıkarıyoruz. Dünyadaen çok sattığımız renklerden biri Marsilya mavisi. 2015’intrend rengi çok açık yeşil ve pastel tonlarındaki ‘coolmint’idi. Bu renkleri tüm yaşam biçimiyle sunuyoruz müşterilerimize.Renklerin isimlerini ve hikayelerini anlatıyoruz onlara” diyor.


Fresnoy-le-Grand'dabulunan orijinal dökümhanede, her gün 10 bini aşkın Le Creusetdöküm demir ürünü üretiliyor. Her bir ürün, kendi kalıbınadöküldükten sonra ince el işçiliğiyle üretilmesi sonucumükemmel pişirme sonuçları sunan eşsiz bir parçaya dönüşüyor.En kaliteli malzemeler kullanılarak ustalıkla işlenen her birürün, en az 15 nitelikli uzmanın elinden geçerek kontrolediliyor, tek tek inceleniyor ve güvenle ömür boyu kullanımgarantisi veriliyor. Dünyanınen güzel ve kaliteli ürününü sergilediklerini düşündükleriiçin enerjilerini rakiplerinden öte kendi markalarına verdiklerinibelirten Simon van Zuydam, marka için en önemli şeyin kaliteolduğuna vurgu yapıyor. Zuydam, “Geçen yıl yaptığımız 150milyon Dolarlık yatırımımızla Fransa’daki fabrikamızıbüyüttük ve üretim kapasitemizi yaklaşık üçe katladık.Üretimimiztabii teknolojiyle destekleniyor ama her biri elde yapılıyor. Yaniünik ürünler” diyor.


“Dünyanınen hafif döküm demir üreticisiyiz”

LeCreuset’nin tasarıma, yenilikçiliğe ve kaliteye olan tutkusu,dünya çapında en sevilen pişirme gereçleri markası olmasınısağlıyor. Geniş bir ürün yelpazesi sunan Le Creuset, dökümtencerelerden üç kat paslanmaz çelik kaplama pişirme gereçlerine,mutfak ve servis eşyasından silikon, tekstil ve şarapaksesuvarlarına kadar geniş bir ürün gamına sahip. Ayrıca dünyamutfak ve lezzet trendleri doğrultusunda farklı ülkelerinmutfaklarına özgü ürünler geliştiriyor. Paella, tagine, kapaklıwok, fondü gibi… İkonlaşan yuvarlak döküm tencere modelini herzaman koruduklarına dikkat çeken Zuydam, bu ürünü de üç yılönce geliştirerek daha çarpıcı ve kullanışlı halegetirdiklerini söylüyor. Simon van Zuydam, “Dünyanın en hafifdöküm demir üreticisi olduğumuzu düşünüyoruz. Her defasındakaliteden kaybetmeden daha ince yapmaya çalışıyoruz” diyor.


Buyıl üç mağaza açılması hedefleniyor

Simonvan Zuydam, Türkiye’de mağaza açma konusuyla ilgili şubilgileri veriyor: “1988yılından bu yana markaya büyük yatırımlar yapıyoruz. Üçülkede satış gerçekleştirirken şu an 40 ülkede kendimağazamızla, toplam 70 ülkede satışımız gerçekleşiyor.Yatırımlarımız, yeni ülkelere açılımlarımız halen sürüyor.Türkiye bizim uzun zamandır radarımızdaydı. Açıkçası dahaönce gelmemiz gerekiyordu. Özellikle İstanbul’da yatırımlarımızısürdüreceğiz. Mağazamızın olmadığı ülkelerden gelentalepleri, limitli bir şekildeihracat departmanımız karşılıyor.Türkiye’de de daha önceleri bu şekilde satışgerçekleştiriyorduk. Şimdi ise kendi mağazamız, yerli ekibimizleürün hizmetini, çeşitliliğini, renk ve marka hissiyatınımüşteriye daha iyi taşıyabileceğiz.”


Le Creuset Türkiye ve Dubai Ticaret Müdürü Maya Çelik ise markanınTürkiye pazarlamasında izleyecekleri yol hakkında şu bilgileriveriyor: “Aynı anda iki mağaza açtık. Bir de online sitemizaçıldı. Online satışımız bu yıl ilk çeyrekte başlayacak. Buyıl minimum üç mağaza açmayı hedefliyoruz. Hedef kitlenin yoğunolarak bulunduğu AVM veya cadde mağazaları olabilir. Bizim içinmüşteri hizmeti çok önem taşıyor. Markamızı tanıyanlar veyeni tanışanlar var. Mağaza çalışanlarımız hem kendilerieğitim alıyor hem de müşterilere bilgi aktarıyorlar. Hermağazada pişirme ünitelerimiz var. Mağazaya gelen konuklara hergün ikramlar yapılıyor. Türkiyepazarına renk olarak 2015’te coolmint ile giriş yapmıştık.2016 yılında da yeni açık tozpembe rengi sunacağız. Pembe,Türkiye’de çok sevilen bir renk ve çok talep geldi. Ayrıcaşeflerde bizim için çok önemli. Dünyaca ünlü şefler Le Creusetürünleriyle pişiriyor ve restoranlarında servis ediyor. Dünyadakiünlü Master Chef'te programında bizim ürünlerimiz kullanılıyor.Biz de Türkiye’de şeflerle işbirliği yapmayı ve çeşitliworkshop’lar düzenlemeyi planlıyoruz.”

www.lecreuset.com.tr

Boyut Yayın Grubu
©1996 - BOYUT YAYIN GRUBU | Site Kullanım Koşulları
Koza Plaza A26 Tekstilkent 34235 Esenler - İstanbul Tel: +90 212 413 33 33 (pbx) Faks: +90 212 413 33 34
info@boyut.com.tr | industryguideinfo@boyut.com.tr
Adınız Soyadınız :  
E-Mail Adresiniz :    
Alıcının Ad Soyadı :  
Alıcının E-mail Adresi :    
Mesajınız :  
En fazla 300 karakter