Firma Rehberi Kataloğu
Online Katalog | Ana Sayfam Yap | Favorilerime Ekle | Tavsiye Et | Şirketimi Ekle | Sıkça Sorulan Sorular | İletişim
ÜYE GİRİŞİ ÜYELİK
SON KATILAN FİRMALAR
FLORAKİM KİMYA TEMİZLİK ÜRÜNLERİ
SAPHİR HOTEL
ADMİN HABER
ADMİN2

GALERİ KRİSTAL, YENİLİKLERİYLE YİNE İDDALI…

| İstanbul | 29.02.2016 15:51:25 |

Foto-Galeri için resime tıklayın.
Sofra aksesuvarlarından çatal-bıçak-kaşık setlerine kadar kullanıcılarına oldukça geniş bir ürün yelpazesi sunan Galeri Kristal, İstanbul Kasımpaşa’daki showroomu’nu müşteri portföyünün ihtiyaç ve beklentilerine göre yeniden tasarladı. Alt katta yerli ürün, üst katta ithal ürün gamının sergilendiği showroom’da yatırımcıların doğru marka ve ürün karmalarını bir arada görebilmesi hedefleniyor.



Galeri Kristal, endüstriyel ekipmantemininden açık büfe ekipmanlarına, sofra aksesuvarlarındançatal-bıçak-kaşık setlerine kadar bir tesisin her ihtiyacınacevap veren bir firma olarak öne çıkıyor. Turizm sektöründe 60yıllık geçmişe sahip olan Galeri Kristal, bugüne kadar yaptığıyatırımları, üretimdeki kapasite artırımı, trend takipçiliği,sıra dışı ürün temini, yüksek stok kapasitesi ve tecrübesiylesektörün öncüleri arasında yer alıyor. Galeri Kristal MarmaraBölge Müdürü Serhat Önlem ile firmanın İstanbul Kasımpaşaşubesindeki yenilenen showroom’unu, 2015 yılı çalışmalarınıve 2016 yılı hedeflerini konuştuk.


GaleriKristal için 2015 yılı nasıl bir yıldı? Hedeflerinize ulaştınızmı?

Turizmde Horecasektörünün ihtiyaç analizlerini en iyi yapabilen, sektörprofesyonellerinin ve yatırımcıların kendilerini güvendehissetmelerine yetecek kadar seçkin referansa sahip Galeri Kristal,her yıl bir önceki yıla oranla başarı grafiğini yükseltmehedefiyle çalışmalarını sürdürüyor. 60 yıldır aynıilkelilikte ilerleyen ve misyonu başarmak olan bir oluşumun dabugün geldiği noktadaki gücü, göz ardı edilemez bir duruşolarak izlenebiliyor.

 

Genel anlamda 2015 yılı değerlendirildiğinde, piyasa ve sektörolarak her ne kadar beklentileri karşılamayan bir yıl olsa daGaleri Kristal’in hedeflenen 2015 rakamlarına ulaştı. Bu hedefeulaşılmasındaki en ciddi etken, yeni pazarlar oldu. Çünkü, yenipazarların koşulları çok daha karlı ve avantajlı. MerkeziAntalya’da bulunan firmamızın iç pazar gücü zaten oldukçakuvvetli. Yurtdışı operasyonlarla ilgili güçlü bağlantılarasahip olmanın yanı sıra bunu yeni satış alanlarıylabirleştirerek hedeflere ulaşılabildi. Bu da Galeri Kristal’in,hem ülkemizde hem de dünya turizm pazarında artan bir potansiyelleyoluna devam ettiğinin bir göstergesi.  




2015yılında nasıl yenilikler yaptınız ve nasıl projelerde yeraldınız? Ürün gamınızdaki yenilikler ne oldu?

2015 sezonunda hem ulusal veuluslararası beş yıldızlı tesislerle hem de butik tesislerleçalışmalar gerçekleştirdik. Ürün bazında da güzel gelişmeleryaşandı. Özellikle geniş bir yelpazeye sahip olan Sambonet,Rosenthal ve Steelite’ın ürün gruplarında çok iyi satışrakamları yakaladık. Steelite’ın bazı ürünleri öne çıktıve yeni porselen çeşitleri geldi. Alman porselen markasıRosenthal’in yeni Mesh serisi ürün satışlarımıza ivmekazandırdı. Sonuç olarak 2015, Galeri Kristal’in 60 yıllıktecrübesini taçlandıran son derece verimli bir süre olarakdeğerlendiriliyor. 



2016 yılındane tür plan ve hedefleriniz olacak?
Sektörel anlamda stokkapasitesi en fazla ve en büyük showroom’una sahip olan GaleriKristal’in, Horeca sektörünün ihtiyaç duyabileceği her detayıtek çatı altından karşılaması, yatırımcıların ve sektörtemsilcilerinin tercihinde en temel etken oluyor. Yurtiçi veyurtdışı ürün tedarik hızının maksimumda olabilmesine artıolarak hizmet kalitesini mutlak memnuniyet odaklı olması da buetkene katma değer olarak gösteriliyor. Dolayısıyla her yeniyılda olduğu gibi 2016 yılı da yeni ürün çeşitleri veaçılımlarla sektörel faaliyetlerin genişleyeceği bir yılolacak. Bu nedenle daha da sıkı bir çalışma temposuna giriliyor.Ek olarak, 2016 için VilleroyBoch ve bir başka markayla iki yenidistribütörlük anlaşması yapıldı. Bu anlamda, yatırımcılarıylaberaber yine kazanç ve kar odaklı,  ince eleyip sık dokunanbir sezon olacak. İç pazarda daha sıkı projeleri takip edecekolan Galeri Kristal’in, son derece dinamik ve trend yaratan birfirma olarak, güçlü bir  yol haritası belirlediğine desöyleyebiliriz.



www.galerikristal.com.tr


Boyut Yayın Grubu
©1996 - BOYUT YAYIN GRUBU | Site Kullanım Koşulları
Koza Plaza A26 Tekstilkent 34235 Esenler - İstanbul Tel: +90 212 413 33 33 (pbx) Faks: +90 212 413 33 34
info@boyut.com.tr | industryguideinfo@boyut.com.tr
Adınız Soyadınız :  
E-Mail Adresiniz :    
Alıcının Ad Soyadı :  
Alıcının E-mail Adresi :    
Mesajınız :  
En fazla 300 karakter